piątek, 30 sierpnia 2013

Liebster Award! hmmm.... Drugi?

Zostałam nominowana do Liebster Award przez Ole Ri, za co serdecznie dziękuję!!


Zasady :
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Pytania od Oli Ri:
1. Czy nie możesz już doczekać się szkoły?
Ja: Średnio.... Trochę tak, trochę nie...
2.Jak masz na imię?
Ja: Karolinka!!!!
3.Ile masz lat ? 
Ja:15!!!!
4.Pierwsze anime?
Ja: Naruto, i to anime rozpaliło moją miłość do M&A!!
5.Czy lubisz mojego bloga?
Ja: Oj tak i to bardzo!!!
6.Ile obejrzałaś\eś w życiu anime?
Ja: Nie zliczę .....
7.Manga czy anime?
Ja:Anime!!!
8.Ulubiony paring?
Ja: Gajjel x Levy !!!
9.Czy chciałabyś\łbyś pojechać kiedyś do japonii?
Ja: To moje marzenie<3
10. Twoje największe marzenie?
Ja: Żebym mogła się przenosić do świata Anime i być dowolną postacią, albo swoją własną
11. Czy chcesz żeby Fairy Tail zostało wznowione ?
Ja: TAk!!!!!!!

Ja nominowałam:
-Białowłosa Aiko
-Miku - Chan
-Shaila Black 
-Aya-chan
-Hikari Chan
-Yasha Corleone
-Animka - chan
-Kami- chan
-Yuna
-Marie Hanatsuki
-An Tsuki

Teraz moje pytania:
1.Twoja ulubiona pora roku i ulubione wydarzenie w nim lub święto.Może też postać która wam się kojarzy z porą roku
2.Lubicie pływać?
3.Twój świat do którego chciałabyś wejść.
4.Twój ulubiony kolor.
5.Piękne miejsce, które uwielbiasz, albo do którego chciałabyś wrócić.
6.Ulubiony owoc.
7.Twoje pierwsze Anime.
8.Rzec lub ktoś kto powiedział ci o Anime i Mandze
9.Wymarzony pokój
10 .Ulubiony żywioł lub moc
11.Obudziłaś się w nie  swoim pokoju, próbujesz wstać, ale ci się nie udaję do pokoju wchodzi przystojni chłopak, pewnie starszy od ciebie, podchodzi do ciebie i głaszczę po policzku co byś zrobiła?

Wszystkim nominowanym gratuluję!!!!!!!!!


5 komentarzy:

  1. Fuck yea !
    Też mam 15 lat :D
    I ja również marzę aby pojechać do Japonii :D
    A i odpowiadając na twoje 11 pytanie.
    Nie wiem czy bym dostała zawału że PRZYSTOJNY chłopak mizia mnie po policzku czy martwiła że nie mogę chodzić xd
    A może to psychopata !!!!
    A jak mnie zgwa...dobra jak jest przystojny to może jednak nie będzie musiał xd
    Rany ! Już mi odwala !!! xd
    Sorki że ci ryje banie....
    Buahahahaha

    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie...
      Zauważyłam przed SEKUNDKĄ że masz pod archiwum "NIC"
      I napisałaś że może się tam "COŚ POJAWIĆ" xd
      Wiem jestem genialna, ale nie będę sobą jak nie dam pomysłów. xd
      Może nie wiem...popularne posty, lista blogów albo jakiś kawai obrazek :D
      Tak czy siak ulżyło mi !
      Nie mogę już PACZEĆ na to "NIC"
      >.<

      Pozdrawiam i czekam na notkę :3

      Usuń
    2. Hercia KAWAII !!!!
      Od razu milej dla oka :D
      Słodziutka <3
      A co do rysunku to masz talent dziewczyno !

      Pozdrawiam :3

      Usuń
    3. Z Herą pokłóciłyśmy się o ciastko, dodatkowo prawie przegryzła kabel od ładowarki!!!

      Usuń
    4. Ale i tak jest straaaaasznie słodziutka




      Usuń

Bojabongo

Bojabongo
rysuneczek
http://img35.imageshack.us/img35/7909/f82.png

Translate

layout by Sasame Ka