środa, 21 sierpnia 2013

Rozdział 4

Rozdział 4

Obudziłam się pełna energii, nie marudziłam.Wstałam i wykonałam poranne czynności z wielką przyjemnością.Dziś mój strój składał się białej bluzki z krzyżem, czarnych leginsów i czarnych butów na obcasie z ćwiekami.
Poszłam do gildii, nie żeby wybrać misje tylko po to, żeby posiedzieć i miło spędzić czas.Nagle mnie olśniło, może bym wyprawiła babski wieczór,czy jakąś parapetówke. Cana się bardzo ucieszy. Założyłam słuchawki i ruszyłam w drogę. Drzwi do gildii otworzyłam kopniakiem, zaraziłam się od Natsu. Grzecznie się przywitałam i podeszłam do stoliku dziewczyn. Zapytałam czy będą miały chęć do imprezy.Zgodziły się.O 18
miała zacząć się impreza, więc poszłam na zakupy i wróciłam do domu przygotowywać się na imprezę.Strój został taki sam.Godzina spotkania wybiła. Najpierw przyszła Levy, potem Erza i reszta dziewczyn.Upiłyśmy się do nieprzytomności, ale przed tym dziewczyny zadawały pytania, wynikło z tego, że Erzie podoba się Jellal, Mirze Freed, Bisce Alzack, Canie Laxus, a Levy Gajjel
-Mi do szczęścia facet niepotrzebny
-Aoi-chan, przecież miałaś chłopaka, więc co kłamiesz.
-Tak?! Jakiego?! Jak miał na imię!? Był przystojny?!
-Kuro...
-Tak, tak był przystojny, ale... ale...mogę powiedzieć Aoi?
-Tak...
-Zniknął i do tej pory nie wiemy gdzie jest.
-Dobra, nie smutamy, pijemy!!
-HAIII!!!!
RANO
Obudziłam się na podłodze z ogromnym bólem głowy, wokół mnie leżały dziewczyny i butelki po sake.Wstałam i poszłam szukać Erzy, tylko jej nie było. Znalazłam ją w kuchni, szukała tabletek.
-Cześć.- wymamrotałam
-Hej, gdzie są tabletki przeciwbólowe
-Szafka po lewej...
-A co do Kuro-
-Nie kocham go już, bardziej traktuje go jak brata lub przyjaciela, przepraszam, ale już nie rozmawiajmy na ten temat, ok?-przerwałam jej
-Ok, a poza tym ładny dom
-Dzięki.
-Powiedz, jaką magią się posługujesz, Natsu mówił, że kiedy atakowałaś, w jednej ręce zapalił się ogień, a w drugiej wytworzył się kryształ?
-Księżycowy smoczy zabójca, moim podstawowym żywiołem jest kryształ, ale mogę się posługiwać 5 innymi żywiołami, a przy nich zmieniają mi się kolor włosów, dziwne jest to, że mi się jeszcze nie zmienił, ale może będę mogła zachować jeden kolor włosów,albo je zmieniać do woli.
-Smoczy Zabójca... 5 już w szeregach Fairy Tail, ale powiedz mi czy jesteś tak samo destrukcyjna jak Natsu czy Gajjel, bo Wendy jest spokojna.
-Mój dom jest zniszczony, w każdym pokoju jest brudno, chce walczyć ze wszystkimi?
-No nie??
-Masz odpowiedz.
-Chodźmy obudzić resztę.
-Masz rację
Gdy wszyscy się już pobudzili, zrobiłam im śniadanie i poszłam się ubrać.
Poszłyśmy do gildii, była już 16, więc trochę pospałyśmy.Jutro postanowiłam wybrać sobie jakąś misje.
Gdy weszłyśmy, wszyscy się pytali dlaczego nas tak długo nie było, więc powiedziałyśmy im o imprezie.Marudzili, mieli pretensje, że ich nie wziełyśmy. Zauważyłam, że Natsu mi się przygląda.Podeszłam do niego i powiedziałam, że na jutrzejszą misję chce iść sama.Dopytywał się dlaczego, ale ja go uciszyłam.
Za nim się zorientowałam była 21, więc chciałam iść do domu.Natsu spytał czy może mnie odprowadzić.
Zgodziłam się na tą propozycję. Przed wejściem pożegnaliśmy się.Gdy weszłam do mojego pokoju zauważyłam sto róż na moim łóżku, a obok nich karteczka a na niej..

                                                  '' Czegoś mi brak, czegoś wielkiego:
                                                    Twej obecności, dotyku Twego,
                                                    Twych uczuć młodych, słodkich jak miód,
                                                    Oczu kochanych, dźwięku Twych słów,
                                                    Smaku ust Twoich, ciepla oddechu,
                                                    Twej obecności, żartów, uśmiechu,
                                                    Codziennych spotkań, długich spacerów.
                                                    Tkliwych pożegnań, błądzeń bez celu...
                                                    Brak mi wszystkiego, wiec po co żyć?
                                                    Chyba ze po to, by z Tobą być! ''

Od kogo mógł by być prezent, tekst wskazuje, że ktoś za mną tęskni, albo to osoba którą znam.Jutro spytam się Erzy.

5 komentarzy:

  1. BUAHAHAHA PIERWSZA
    Gihihihi, Natsu odprowadził Aoi.
    Gihihih, i NIE wiem dlaczego mam dość CIEKAWE scenki przed oczami związane z ta dwójką >.<
    Tak, jestem zboczona xd
    Wracając, notka krótka !!
    Za krótka !
    . . .Pisałam że notka za krótka ?
    Ale znowu, piszesz zbyt OGÓLNIE.
    Ale widać że się starasz :D
    Ps. Szablon na moim blogu jest tak niesamowity tylko i wyłącznie dzięki Cherry-chan *.*

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się trochę bardziej rozszerzyć opowiadanie na przeżycia innych postaci, dodać jakieś śmieszne wątki itp.

      Usuń
  2. Ułaaaaa ale słodki wierszyk ^^
    Rozdział słoooodki
    Wszystko słooodkie ^^ [ Nie przeraZ sie to tylko ja :3 ]
    Śle weny
    ~ Marie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam cię do Liebster Award !
    Więcej na moim blogu :)
    http://nalufairytailxonepiece.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bojabongo

Bojabongo
rysuneczek
http://img35.imageshack.us/img35/7909/f82.png

Translate

layout by Sasame Ka