niedziela, 4 sierpnia 2013

Rozdział 1

             Byłam w domu, przy biurku, odrabiałam lekcje, gdy nagle zadzwonił telefon...
 Natalia dzwoni....
 -Halo?
 -Cześć, to ja Natalia, jak tam przeprowadzka?
 -Nijak...
 -Ej... nie zamieniaj się w gbura.
 -Nie zamieniam się w gbura...
 -Ta... na pewno, a teraz powiedz co cię gryzie
 -Tęsknie za wami...
 -My też tęsknimy, ale przecież w Mognolii mieszka Levy
 -Wiem, ale jej jeszcze nie spotkałam...dostała mój adres, pewnie zaraz przyjdzie
  Usłyszałam pukanie do drzwi *miałam racje-pomyślałam
 - Ja kończe Natalia, ktoś dobija się do mnie.
 -Pa.
   Znów usłyszałam serie dźwięków \
 -Już Idę!!!-wykrzyczałam na cały dom
 Truchtem podbiegłam do drzwi i je otworzyłam...
 W nich stała...


Dopiero zaczynam pisać więc proszę o wyrozumiałość, rozdziały będą dłuższe więc proszę o cierpliwość misiaki  ;)

2 komentarze:

  1. Ohayo !
    Zauważyłam,że dodałaś mnie do google+ , więc postanowiłam wejść na twojego bloga. Widzę,że dopiero zaczynasz , cóż też przez to wszystko przechodziłam. Mój blog nie ma nawet roku, ale okej nie o tym miałam pisać. Co do rozdziału , to trochę cię muszę skrytykować ^^ Wiem,że może nie jestem jakaś dobra w pisaniu, ale trochę już piszę i sama kilka cennych rad przyjęłam od weteranów więc nic nie zaszkodzi i tobie napisać.
    A więc, rozdział zdecydowanie za krótki :) Jeszcze nie zaczęłam czytać, a już się skończyło. Następnie , brakuje mi opisów, ale wynika to z tego,że rozdział jest za krótki. Mogłaś poczekać i dodać dłuższy , bo ten rozdział można potraktować jako prolog. Cóż trochę mam wrażenie jakbyś gdzieś to na przysłowiowym kolanie pisała ^^ Ale okej idę przeczytać następny rozdział i tam się jeszcze wypowiem. :) Co ci mogę powiedzieć, nie obrażaj się za krytyke , broń boże nie chcę cię urazić, po prostu uważam,że dzięki temu może skorzystasz z rad i polepszysz się bo nie jest źle , kawałek nawet mnie zaciekawił . :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za krytykę, postaram się pisać dłuższe rozdziały i dodawać więcej opisów, dopiero zaczynam,więc jeszcze raz dziękuje za rady ;)

    OdpowiedzUsuń

Bojabongo

Bojabongo
rysuneczek
http://img35.imageshack.us/img35/7909/f82.png

Translate

layout by Sasame Ka