piątek, 9 sierpnia 2013

Rozdział 2

           W nich stała Levy, moja przyjaciółka z dzieciństwa.
     -AOI!!!!!!!!-rzuciła się na mnie
     -Hej, hej Levy, uspokój się
     -Czemu nie dzwoniłaś, nie pisałaś
     -Nie miałam twojego numeru, ani adresu wię-
     -Tęskniłam-przerwała mi-Bardzo tęskniłam
     -Tak, wiem, ja też.Ale wstań, herbata czy kawa?
     -Herbata
     -Chodź za mną
     Poszłyśmy do mojej sypialni, Levy usiadła na pufie, a ja poszłam nastawić wodę na herbatę.
     Po chwili napój był już gotowy.Wziełam herbatę i poszłam na górę.Gdy weszłam do pomieszczenia
     spojrzałam na Levy.. Była zamyślona.
     -Masz
     -Dzięki
      Rozmawiałyśmy o ponad 3 godziny wygłupialiśmy się, dowiedziałam się, że Levy dopiero się tu przeprowadziła, mieszkała w sąsiednim mieście.Gdy nastała już wieczorna pora, pożegnaliśmy się i umówiliśmy.Poszłam do kuchni i zrobiłam sobie kolacje, a po niej poszłam się odświeżyć.

Rano wstałam wyspana co jest zadziwiające, że nie marudze.Poszłam się ubrać, ale przed tym wstąpiłam do łazienki.Dziś mój kolor włosów to czerwony, wczoraj miałam niebieski, ale to tylko szczegół,uczesałam moje włosy, nałożyłam delikatny makijaż i poszłam się ubrać.Zrobiłam śniadanie i czekałam, aż zadzwoni dzwonek.Podczas oczekiwania na przyjście Levy wziełam swoje słuchawki i zauważyłam, że mój kolor włosów się zmienił.Moje włosy były czarno białe to coś nowego, ale całkiem ładnie to wyglądało.Gdy się tak przyglądałam, dzwonek do moich drzwi zadzwonił.
Szybko pobiegłam i otworzyłam drzwi.
-Hej
-Cześć, wejdź
-Masz inny kolor włosów niż wczoraj, jak to możliwe?
-Kolor sami mi sie zmienia, a ten jest nowy i chyba
ma do kompletu strój, ale wtedy gdy będe używała magii, nawet ja do końca nie wiem jak to działa.

Levy usiadła na sofie,a ja obok niej
-Mam pomysł, może przejdziemy się po mieście i trochę pozwiedzamy?
-Możemy, połazić
-Może najpierw do lasu, słyszałam, że jest piękny
-No, dobra..





Kochane misiaki, rozdział trochę dłuższy, ale dopiero się rozkręcam.Do następnego rozdziału

1 komentarz:

  1. No i znowu to zrobiłaś ! :D
    Znowu jest za krótkie, a po dialogach stawiaj kropki . :) Masz u mnie jednego dużego plusa wszystko cie ratuje jeśli jest tam Levy bo to moja ulubiona postać :P

    OdpowiedzUsuń

Bojabongo

Bojabongo
rysuneczek
http://img35.imageshack.us/img35/7909/f82.png

Translate

layout by Sasame Ka