niedziela, 25 sierpnia 2013

Liebster Award !!

Zostałam nominowana do Liebster Award przez Miku - Chan, za co serdecznie dziękuje! 


                                                    Zasady: 


„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

    

A więc tak nominowałam:
  
-Megi Brown 
-Fullmetal Fairy
-Eligere Veritas
-Mini Aika
-Rinkita Mikiku
-NatsuSalamander
-An Tsuki
Przepraszam, że nia ma 11 osób.... Gomen.

Teraz pytania od Miku - Chan :

1.Ulubiona książka i film?
Ja: Hmmm... Ulubiona książka to ''Szmaragdowy Atlas'', a film to ''Straszny Film 5''
2.Ksywka?
Ja: Aoi, nawet czasami nasza wychowawczyni  tak do mnie mówi, albo Kara, jak kto woli.
3.Twój znak zodiaku?
Ja: Ryby, i jestem z tego bardzo dumna!
4.Czego nie lubisz, nienawidzisz?
Ja: Upałów,  fałszywych osób, Pieprzniętych  ludzi, którzy za każdym razem próbują cię wkurwić, mówiąc ''Chińskie Bajki''!!!, przepraszam za słownictwo, ale nie umiem ująć tego w inny sposób.
5.Co lubisz / kochasz?
Ja: Kofam Natsiuuuu!! I moich rodziców, przyjaciół, a najważniejsze Here <3333
6.Ulubiona roślinka - dlaczego ?
Ja: Biała róża, wierzba płacząca i wyrośnięty bez w kształcie drzewa, i jeszcze, żeby stał na podwórku, a pod nim ławeczka, było by tak magicznie !!
7:Max 6 rzeczy jakie weźmiesz na bezludną wyspę.
Ja:Scyzoryk, lina, długopis, moja ulubiona książka, prowiant i oczywiście zeszyt z rozdziałami.
8.Ulubiony smak lodów?
Ja: Mięta, albo Arbuz.
9. Ulubione anime?
Ja:Nie mam, jestem Otaku, a po za tym obejrzałam ich tak wiele, że nie zliczę! >.<
10.Kim chcesz zostać w przyszłośći?
Ja: Lekarzem, ale gdyby moje marzenie mogło się spełnić to magiem Fairy Tail !!!!!!
11.Lubisz mnie i moje opowiadanie? 
Ja: TAKKK!!! Opowiadanie ciekawe, a sama twoja osoba jest sympatyczna i miła, więc nie da się nie lubić <33


Teraz moje pytania dla nominowanych:
1.Twoje przezwisko?
2.Twoja ulubiona postać z Anime/Książki lub filmu?
3.Jakie są twoje ulubione przedmioty w szkole?
4.Czy masz dziewczynę lub chłopaka?
5.Czy lubisz Schabowe? ;)
6.Czy masz zwierzaka i jak ma na imię?
7.Twój ulubiony sport?
8.Jaką magią chciałbyś się posługiwać?
9.Twoje Hobby?
10.Ulubiony owoc?
11.Czy lubisz chodzić do szkoły? Dlaczego ?
  

Teraz Odpowiem na bonus Miku - Chan 

1.Ile masz wzrostu?
Ja: 172cm
2.Lubisz słodycze? Jak tak to podaj jakie.
Ja: Tak, uwielbiam żelki Haribo ;)
3.Budzisz się  i jesteś w czyimś domu w samej bieliźnie.Nagle ktoś wchodzi do pokoju i widzisz przystojnego chłopaka. Jak reagujesz?
Ja: Jeśli to Natsu, to jestem zachwycona i pytam co ja tu robię? A jeśli nie to i tak się pytam co tu robię i co się stało.
4.Masz znaki szczególne?
Ja: Mam na pół łydki bliznę, która ma 27cm.

Dla nominowanych, GRATULACJE!!!!


4 komentarze:

  1. Zazdroszczę wzrostu >.<
    Dziękuje że zachwalasz moje opowiadanie :D
    A i dziękuję że masz do mnie cierpliwość :D
    >.<

    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami ten wzrost przeszkadza, np. chłopak w którym się zakochałam jest niższy ode mnie!
      Ale czasami ma też plusy, uwielbiam grać w koszykówkę, a wzrost umożliwia mi robienie wsadów.

      Usuń
    2. Oni się lllllllllllubią !!!
      Życzę szczęścia kochana :D

      Usuń
    3. Dzięki wielkie, jak podrośnie to będzie ok ;)

      Usuń

Bojabongo

Bojabongo
rysuneczek
http://img35.imageshack.us/img35/7909/f82.png

Translate

layout by Sasame Ka