środa, 28 sierpnia 2013

????

Mam do was pytanie, chcecie one shota związanego z Aoi, a dokładniej jak nauczyła się posługiwać magią?
Oczywiście na waszą prośbę mogę zrobić też na inną tematykę, ale to już zależy od was.Np.NaLu, GrayLu,
Jerza i inne takie paringi. Oczywiście też, że wy decydujecie czy one shot ma być +18, czy może komedia?
Czekam na odpowiedzi w postaci komentarzów. Zapomniałam dodać, że mogę przyjmować też na większą liczbę tematów i zrobić więcej one shotów w późniejszych okresach...   
                                                                                  

6 komentarzy:

  1. Jej jej jej jej jej !!!
    Pierwsza !!!
    Muahahahah :D
    No ja tak serio to bym się z chęcią dowiedziała jak się nauczyła posługiwać swoja magią i trochę szczegółów z nią związanych :D
    ALE nie byłabym sobą gdybym nie wspomniała o 18+ xd
    Ale Aoi ma tylko 16 lat...trochę dziwie bym się czuła czytając o niej 18+ skoro teoretycznie ona ma TYLKO 16 lat.
    Dlatego dodatkowo (nie musisz jeśli nie chcesz :D) prosiłabym o 18+ Lucy x Gray.
    No to chyba wszystko :D

    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw zrobię, tak jak prosiłaś +18, a potem o Aoi. Będę miała zajęcie, ale nie wiem czy wyrobię się do początku roku ponieważ, może będę jechała do mojej babci, albo na biwak z rodzicami i moją przyjaciółką. Jeśli do babci, spróbuję napisać one shota, ale muszę potajemnie puścić sieć Wifi, a jak na biwak to szybciej mi laptop rozładuję niż zdąże napisać chociaż ćwiartkę one shota.
      Wiec życz mi szczęścia w przewożeniu tableta.

      Usuń
    2. Hahahah, dobrze :D
      Zyczę CI duuuuużo weny, oraz szczęścia w przewożeniu tableta xd

      Usuń
  2. Oj kochanie....
    Dziękuje że mnie nominowałaś ale...pozwole sobie zacytować

    "Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
    Tak więc dziękuje ci bardzo za miłe chęci, ale ponieważ to ja cię nominowałam wcześniej, teraz niestety nie mogę przyjąc nominowania.
    Przepraszam ale i dziękuje :D

    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przepraszam, trochę źle zrozumiałam zasadę, i znów przepraszam za kłopot!

      Usuń
    2. Nie szkodzi :D
      Miło że ktoś o mnie pamięta ! :D
      xd

      Pozdrawiam :3

      Usuń

Bojabongo

Bojabongo
rysuneczek
http://img35.imageshack.us/img35/7909/f82.png

Translate

layout by Sasame Ka