sobota, 21 września 2013

Dziękuję ze jesteście, ze czytacie, że komentujecie moje wypociny! 1000 wyświetleń stuknęło. Teraz piszę rozdział 7, a po nim zamówionego one shota. Jeszcze raz dziękuje, Miku- chan która komentuję moje posty i te złe i te dobre, Aiko, że po prostu jest i ma siłę czytać to wszystko, Shaila, że też po prostu jest, Hikari która dawała mi rady gdy zaczynałam pisać moje wymysły, Marie też za to, że jest i innym anonimowym osobom które to czytają, Oli za to, że jest, po prostu DZIĘKUJĘ!!!!!!!!



1 komentarz:

  1. Kochana, ty nie masz złych postów !!
    Są tylko
    - Dobre
    - Zajebiste.
    :D
    A jeśli chodzi o wyświetlenia, to oczywiście zasłużyłaś na nie :>

    Pozdrawiam i czekam na rozdział 7 :3

    OdpowiedzUsuń

Bojabongo

Bojabongo
rysuneczek
http://img35.imageshack.us/img35/7909/f82.png

Translate

layout by Sasame Ka